Higijena Grada

Kanta kod Ribolovca

By In

Treba biti realan i pohvaliti napore službi koje rade. Ne tvrdim da sve službe uvek rade ili ne rade ali ako pošaljete neki zahtev oni ga i ispune.

Postoji više razloga za to a smatram da je taj pritisak koji janost stvara na institucije vrlo bitan. Službe treba da rade za građane i u njihovom interesu. Istina je da sigurno ne mogu da budu svugde u svakom trenutnu niti da isprate sve stoga samo savesni građani mogu da doprinesu svojoj sredini i okolini ukoliko se malo potrude i prijave neki problem.

Druga stvar koja je možda još bitnija je da ta svest i taj trud koji je bio reuzltat, npr. popravljene kante za smeće koju ste vi prijavili da je neispravna, svesno ili ne vi ste u to uložili svoj trud i vreme. Kada uložite trud i vreme u nešto nećete ga se tako lako odreći. Zamislite da sutra dođe neki i krene da uništava tu kantu. Sigurno da nećete okrenuti glavu i otići svojim putem, nego ćete se osećati direktno pogođeno i povređeno zato što neko uništava javnu sovjinu o kojoj ste vi do juče brinuli.

Treća stvar je primer za mlađe naraštaje. Danas ne morate da pišete molbe na papir, pa da šaljete poštom, pa čekate odgovor itd. U ovo digitalno doba dovoljno je da posaljete mail pravoj službi koja treba da interveniše. Malo postoji nedostatak za prijavu jer nećete uvek znati kome da se obratite, kao npr. skoro sam video da na putu nema poklopca na šahtu i nisam znao kome da javim. Obzirom da je bilo veče 11 sati malo sam bio u rebusu kome da javim jer je to direktno ugrožavanje saobraćaja i potencijalno nečijeg života a sigurno nečijeg vlasništva (auta).

Naravučenije, prijavu problema bi trebalo centralizovati.

No evo novog maila za JKP „Komunalije“.

Оставите одговор

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.